Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Problem med Apoteket
Skrivet av: Sebastian Clausin
Tid: 2005-11-30 19:49:27

Jag kanske skall utveckla mig då jag säger att jag har haft problem med att ta hem Propylenglykol D. Det gjordes en beställning på medlet, men kvalite E kom istället. Personalen på Apoteket påstår att kvalité D är receptbelagt och det är därför PG E kom istället. Efter ett långt samtal med Apotekets huvudkontor, där beställning gjordes, säger de att det inte alls är receptbelagt, men att det kanske ändå blivit förbjudet att sälja till privatpersoner. 

En ny beställning är gjord, men de lovar inget, det kanske kommer nästa vecka. 

Visst jag kunde ha tagit kval. E, men jag beställde D, så det känns mer som en principsak. 

Detta kanske inte gav så mycket, men det är alltid skönt att skriva av sig lite agression.

tack!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Heartfelt Aluminum Bead Holder19:45 den 30 november 2005Sebastian Clausin
      N Heartfelt Aluminum Bead Holder09:37 den 1 december 2005Niclas
      N Problem med Apoteket19:49 den 30 november 2005Sebastian Clausin
           N Problem med Apoteket20:11 den 30 november 2005nils
                N Problem med Apoteket20:17 den 30 november 2005Sebastian Clausin
                     N Problem med Apoteket20:30 den 30 november 2005Michael Jansson
                          N Problem med Apoteket22:44 den 30 november 2005Sebastian C.
                               N Problem med Apoteket10:01 den 1 december 2005Seven