Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: "House cigars"
Skrivet av: COJ
Tid: 2006-01-11 09:07:30

Jag har testat en hel del genom åren dock långt ifrån alla(undrar om någon gjort det).
Kan inte påminna mig att jag testat de från Mom's dock, så de kan jag inte uttala mig om.

De jag vet säkert att jag testat är:

Från JR:
JR Ultimate, JR Special Jamaican, JR Special Corona(Samma cigar som Cuba Aliados och Puros Indios). Samtliga utmärkta cigarrer dock är JR Special Jamaicans alldeles för milda för min smak.

Från Holts:
Holts Classics, gjorda av Fuente och tyvärr istort sätt lika dyra som Bauza som de påminner starkt om(personligen tror jag det är samma cigarr)
Holts Special Maduros samma sak där gjorda av Fuente och i princip lika dyra som Fuente.
Båda är finfina cigarrer.

Från Famous:
Famous Buenos Maduritos, var en kanon cigarr till ett mycket bra pris, men det slarvades bort eller så försökte man öka på sina marginaler genom att göra en billigare produkt.

Från Mr.Bundles:
Nicaraguan Selection SunGrown Selection, kanon cigarr till goot pris, men de behöver lång lagring för att nå sin potential.

Dessutom har jag testat en hel massa andra från mindre handlare men tyvärr så kommer jag på rak arm inte ihåg alla.
Men på en specifik fråga så borde minnet klarna, kanske

Keep Puffing

COJ 


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N "House cigars"21:02 den 8 januari 2006Kribz
      N "House cigars"14:22 den 10 januari 2006Kribz
      N "House cigars"09:07 den 11 januari 2006COJ
           N "House cigars"09:40 den 11 januari 2006Kribz