Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Hur avnjuter ni en Lördagskväll?
Skrivet av: Magnus
Tid: 2006-02-04 18:54:02

Är precis i startgroparna för att bege mig till restaurang Artist, en av stadens bättre etablissemang. De har en ny meny där de haft den goda smaken att kunna erbjuda en "tapasmeny" av sina förrätter. Man får helt enkelt välja ett antal smakprov av en handfull av deras smakliga meny. Fisk och skaldjur dominerar. Det blir troligen en del pilgrimsmussla,lax och en och annan räka för min del. Samt en mindre hummersoppa. Därtill blir det troligen något krispigt vin, kanske sauvignon blanc, en personlig favorit. Smakupplevelsen kommer definitivt att avrundas med konjak, choklad och så en cigarr i kylan på vägen hem, naturgligtvis. Den obligatoriska ofccn troligen, om det inte blir en  dominikansk seconds-torpedo jag bytt till mig och inte vet något om mer än att den är mild.
Det kommer att bli en bra kväll.
/magnus


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?15:20 den 4 februari 2006Anders F
      N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?15:29 den 4 februari 2006Janne Gbg
      N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?15:32 den 4 februari 2006Daniel P
           N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?18:54 den 4 februari 2006Magnus
      N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?22:38 den 4 februari 2006mobboegil
           N Hur avnjuter ni en Lördagskväll? Kaffebryggare del 300:06 den 5 februari 2006Arne
                N Hur avnjuter ni en Lördagskväll? Kaffebryggare del 308:41 den 5 februari 2006PerR
      N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?02:34 den 5 februari 2006Anders F
           N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?11:47 den 5 februari 2006MooN
                N Hur avnjuter ni en Lördagskväll?11:49 den 5 februari 2006Anders F