Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Speedad av cigarr? - Jajamänsan
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2006-09-19 09:35:55

Jag har precis samma erfarenhet. Om man paa aftonen sätter igaang att tokröka ex.v. AT (5-7 klippta) och kör combo med kaffe och sedan ett par jenever paa detta saa är det ett klockrent recept paa natt-utan-sömn. Iaf hos mig tycks smaa mängder alkohol, maatliga mängder koffein samt en rejäl dos nikotin ge total insomnia. Det märkliga är att jag kan skvalpa i mig tämligen ansenliga mängder kaffe (typ en espresso per halvtimma) utan att märka naagra svaarigheter att somna - märkligt nog kan jag dock inte fördraga te paa aftonen utan sömnsvaarigheter men daa jag inte estimerar detsamma spelar det mindre roll. 
Smaa och i sammanhanget isolerade mängder alkohol ger dock en känning av sömnproblem och taktittandet gör sig gällande naagon halvtimma - större mängder sprit ger dock motsatt effekt paa undertecknad. Frankrike skulle kunna testa kärnladdningar i rummet intill när jag väl äntrat fyllecoman utan naagon som helst effekt paa min goda sömn
En maattlig cigarrkonsumtion i sig har dock inga större nackdelar för min nattro saa sliutsatsen jag dragit är att om jag försöker jag undvika att tokröka under inmundigandet av kaffe och avec vaknar jag hyggligt utvilad dagen efter .

Det vore intressant att höra hur ni andra reagerar paa nikotin - med eller utan synergi med andra vaadliga preparat
-Martin


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Speedad av cigarr?20:52 den 18 september 2006Henrik G
      N Jodå, jag har kännt av det. n/t13:47 den 19 september 2006Jonke
      N Speedad av cigarr?08:01 den 19 september 2006Daniel P
      N Speedad av cigarr? - Jajamänsan09:35 den 19 september 2006Martin Nilsson
           N Speedad av cigarr? - Jajamänsan10:41 den 19 september 2006Daniel P
                N Speedad av cigarr? - Jajamänsan11:04 den 19 september 2006Martin Nilsson
                     N Speedad av cigarr? - Jajamänsan11:21 den 19 september 2006Daniel P
                          N Speedad av cigarr? - Jajamänsan11:32 den 19 september 2006Magnus
                               N Speedad av cigarr? - Jajamänsan11:50 den 19 september 2006Peter CCL H**********
                                    N Speedad av cigarr? - Jajamänsan12:34 den 19 september 2006Lars
                                         N Speedad av cigarr? - Jajamänsan13:23 den 19 september 2006Martin Nilsson
                          N Speedad av cigarr? - Jajamänsan13:18 den 19 september 2006Martin Nilsson
                               N Speedad av cigarr? - Jajamänsan21:03 den 21 september 2006LinusM
                                    N Eureka!!!07:48 den 22 september 2006Martin Nilsson