Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Beroende på var man befinner sig...
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2005-01-10 11:40:18

Eftersom den ene nämner temperaturer på -7 och den andre talar om scooterturer så utgår jag från att ni bägge bor i Sveriges norra halva. Den vinter ni upplever är något en skåning enbart kan drömma om...och / eller måste betala ganska mycket pengar för att smaka på.

Själv börjar jag längta efter sommar i october, även om jag med åren har lärt mig uppskatta årstidernas skifte och under inga omständigheter vill vara utan dem så kunde jag gott tänka mig att de var något tydligare...och att både vinter och sommar var något mer utpräglade dito. Dvs. kallare/snöigare vintrar och varmare/soligare  sommrar.

Mvh

Martin CCR


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Längar efter sommaren16:34 den 8 januari 2005Jonke
      N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T16:35 den 8 januari 2005Jonke
           N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T21:59 den 9 januari 2005GöranG
                N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T22:05 den 9 januari 2005Jonke
                     N Dyslexi? Längtar efter sommaren så klart! N/T22:27 den 9 januari 2005ntore
                          N Beroende på var man befinner sig...11:40 den 10 januari 2005Martin CCR