Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Cigar oasis ultra
Skrivet av: Svante Edqvist
Tid: 2007-12-14 09:41:51

Hej,
Har inte varit på detta forumt så länge, men har märkt att det finnsmycket generösa och ärliga personer här. Som några kanske vet (av tidigare trådar) är jag stationerad vid svenska beskickningen i Teheran, Iran. På grund av politik och annat så råder ett embargo mot Iran från USA. Jag skulle villja ha en Cigar oasis ultra (den minsta varianten, grå till färgen) till min humidor. Dessa verkar bara än så länge gå att köpa i USA eller beställa därifrån i vilket fall. Detta är omöjligt i mitt fall då de vägrar skeppa till Iran.

Finns det ngn trevlig här på forumet som skulle kunna tänka sig att beställa en sådan från ngn sida i USA (kostar ca 79usd + frakt) och när den sedan väl kommer paketera om den och skicka till mig via UD´s kurir? 

Jag skulle naturligtvis sätta in pengar i förväg.

Jag får ta emot 500gr i post per vecka med kuriren och tror inte att den väger så mycket, dock kanske paktete är stort när den väl kommer och därav den möjligt behövda ompaketeringen i ngt litet vaderat kuvert eller så.

Jag skulle bli mycket tacksam om det finns någon som kan åta sig detta. Blir nämligen vansinning på att det är så svårt att hålla fuktigeheten här i humidoren (bara 25% fuktighet i Teheran).

Vänliga adventshälsningar

Svante Edqvist


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Cigar oasis ultra09:41 den 14 december 2007Svante Edqvist
      N Cigar oasis ultra09:58 den 14 december 2007Magnus (Gävle)
           N Cigar oasis ultra12:21 den 14 december 2007Svante Edqvist
                N Cigar oasis ultra12:38 den 14 december 2007Seven
                     N Cigar oasis ultra12:46 den 14 december 2007Svante Edqvist
                          N Cigar oasis ultra13:52 den 14 december 2007Seven
                               N Cigar oasis ultra16:26 den 14 december 2007leffe
                                    N Cigar oasis ultra18:34 den 14 december 2007Tony
                                         N Cigar oasis ultra13:38 den 15 december 2007Svante Edqvist