Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Nu har jag köpt min första humidor!
Skrivet av: Christian Persson
Tid: 2007-12-20 10:25:04

Tackar för välkomnandet!

Jag har 5 st Avo, två Zino Classic No 1 och en Vasco da Gama No 2. Den sistnämnda är ju en maskinrullad historia men som om det skulle ha någon betydelse för smaken så tycker jag att den är väldigt god.
Ja alla snackar om hur snabbt man växer ur sin första humidor och det må hända men någon plastlåda vetefan om jag kommer att skaffa! *hehe*
Jag bor i Hässleholm så det blir i så fall att ta sig in till Malmö för att besöka en välsorterad cigarrbutik.
Men Carlos Toraño Reserva och Maduro är noterat. Hittills har jag fastnat för mildare krämiga cigarrer.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Nu har jag köpt min första humidor!08:38 den 20 december 2007Christian Persson
      N Nu har jag köpt min första humidor!09:37 den 20 december 2007Magnus (Gävle)
           N Nu har jag köpt min första humidor!10:25 den 20 december 2007Christian Persson
                N Nu har jag köpt min första humidor!11:15 den 20 december 2007Magnus (Gävle)
                     N Nu har jag köpt min första humidor!11:34 den 20 december 2007Christian Persson
                          N Christian...12:28 den 20 december 2007COJ
                               N Christian...12:42 den 20 december 2007Christian Persson