Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Cigarrafären i Malmö
Skrivet av: MooN
Tid: 2008-03-08 19:18:48

Jag såg fram emot en låååång praktik vecka då min lärare ville sätta mej på ett dammigt kontor där jag skulle se på när folk i kostym vände papper. (pluggar ekonomi sista året i gymnasiet) 
Några veckor innan detta fick jag då en snilleblixt, jag åker in till ``den anspråkslösa cigarraffären´´ i Malmö och frågar om Peter, ägaren, om jag kunde vara där. 
Det var inga problem, så de sista tre dagarna har jag till största del nu tillbringat där. (Stort tack igen Peter ) Bland stora humidorskåp, massa cigarrintresserade människor och cederträdoft, fan jag trivdes som fisken i vattnet. En så jäkla trevlig vecka det har varit, tusan bara att man måste tillbaka till klassrummet nu. 
Passade också på att köpa två lådor Joya de Nicaragua när jag gick idag, allmänt väldigt bra priser, speciellt på dessa pjäserna. 
Så om någon har vägarna förbi så kan jag starkt rekommendera att man tar en titt, om inte för att köpa cigarrer, bara för att få en trevlig pratstund.

Mvh MooN


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Cigarrafären i Malmö19:18 den 8 mars 2008MooN
      N Cigarrafären i Malmö13:24 den 9 mars 2008ohlinj
           N Cigarrafären i Malmö15:00 den 9 mars 2008MooN
      N Cigarrafären i Malmö20:00 den 10 mars 2008SOJO
           N Cigarrafären i Malmö20:01 den 10 mars 2008SOJO
                N Den anspråkslösa cigarraffären i Malmö20:44 den 10 mars 2008Lars
                     N Den anspråkslösa cigarraffären i Malmö22:08 den 10 mars 2008Johan
                     N Den anspråkslösa cigarraffären i Malmö18:25 den 14 mars 2008Jesper