Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: priser Padron, CAO, CT m.m.
Skrivet av: RB
Tid: 2005-06-17 20:44:46

Var inne o kikade lite på vad forumet tycker om några av de cigarrer vi säljer mest av, och det är ju ganska rolig läsning - i alla fall om man pratar gillande av smak och aromer. När det gäller priser så är det ju inget snack om att det blir mycket billigare att privatimportera från USA. Tyckte ändå att det var på sin plats att något korrigera några tidigare trådar, där USA-priserna jämförts med de svenska och skillnaderna har varit oerhörda. Eller rättare sagt, jag vill peka på faktumet att vi på sajten Cigarcorner.se har prissatt t ex Padron, CAO m fl ganska långt under de siffror som jämförts med. En låda Padron Delicias kostar INTE över 2000 kr, utan 1575 kr,  Churchill kostar möjligen 125 kr på Brobergs, men hos oss kostar de under 80 kr/st. Osv. Medlemmar i vår cigarrklubb kan komma in till butiken o handla lösplugg till samma priser som i låda, och även om man inte är medlem så kostar löspluggen bara obetydligt mer. Sådär, nu har jag skrivit av mig... Nej, förresten; jag borde väl också nämna att vi på The Lobbys uteservering (i Stockholm) numer har äkta mattor, rokokomöbler, växter och musik, under svalkande markis. Och det stora humidorrummet alldeles innanför. Sämre cigarr-oaser kan man nog hitta - ni är självklart välkomna. Nästa vecka, onsdag ca 17.30 är det dessutom buffé, vin, cigarrer m.m., då vi tar emot alla cigarrintresserade efter vårt årliga Smoke on the Water. Maila om ni är intresserade av att dyka upp (det kostar 200 kr)- blir nog rökigt och kul.  Mvh / Richard


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N priser Padron, CAO, CT m.m.20:44 den 17 juni 2005RB
      N priser Padron, CAO, CT m.m.21:06 den 17 juni 2005Pyro
           N priser Padron, CAO, CT m.m.23:25 den 17 juni 2005RB
      N priser Padron, CAO, CT m.m.21:46 den 17 juni 2005MattiasA
           N priser Padron, CAO, CT m.m.23:22 den 17 juni 2005RB
      N priser Padron, CAO, CT m.m.22:05 den 17 juni 2005Jonas
      N priser Padron, CAO, CT m.m.10:13 den 18 juni 2005COJ
           N priser Padron, CAO, CT m.m.17:43 den 18 juni 2005Eric Welin
                N priser Padron, CAO, CT m.m.07:32 den 21 juni 2005Martin CCR