Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Varning för SoloCigar
Skrivet av: Peter CCL
Tid: 2005-07-04 21:21:06

Dessa Costa-Rica baserade "Habanos" handlare har varit uppe till debatt här tidigare beträffande varans äkthet, vilket betvivlas. 

Idag damp det ner ett reklammejl från dem och jag gick in på deras sida för att kolla.
Till min förvåning hette jag Gunnar S... Lite vidare klickande på deras sida fanns där hans adress och orderhistorik, men (som tur är) inte kreditkortsnummer.

Med andra ord, taskig säkerhet!

Jag letade upp Gunnar och meddelade honom om detta. Han är för övrigt läsare av detta forum (Hej Gunnar!) Men postar inte. (Synd)
G har beställt en låda HdM petit Rob. , han är medveten om att kan vara fejk och vi skall höras om ett par veckor om hur cigarrerna var.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Varning för SoloCigar21:21 den 4 juli 2005Peter CCL
      N Varning för SoloCigar19:23 den 29 september 2005Michael Jansson
           N Varning för SoloCigar21:27 den 29 september 2005Peter (A) CCL Hällingsjö ej att för växla med Peter CCR och Peter A GBG
                N Svar åt Gunnar S....12:32 den 2 oktober 2005MK
                     N Svar åt Gunnar S....13:02 den 2 oktober 2005Michael Jansson
                          N Svar åt Gunnar S....15:05 den 2 oktober 2005MK
                               N Svar åt Gunnar S....20:59 den 2 oktober 2005Robin Z