Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Cigarrklubb i GBG?
Skrivet av: Mange
Tid: 2005-07-05 21:00:50

Bröder/systrar!
Hur kan Karlskrona lyckas?, jag bestrider ej kunskapen vid Östersjön. Dock funderar jag och slår det mig att jag ej (veterligen iallafall) blivit presenterad idén om en möjlighet att röka inomhus då sommaren bedarrat och då menar jag verkligen bedarrat vid skälvande stund 28 grader, löpsedeln skriker " när tar medehavsklimatet slut" med stora krigsversaler.
Vill på detta sätt nå ut till de få med förhoppning om många i GBG med omnejd. Det ter sig väldigt enkelt att njuta sitt tobak nu..men sen..(vinter)?. Möjligtvis kommer "Ciggaren" på Järntorget få undantag men demsamma bestrider beslut i skrivande stund. Känns som att vi behöver en alternativ plan. Vad Beträffar Broberg´s känner jag intet. Trevligt samkväm i all ära men Palace kan enl. egen utsago ej hålla ställningarna efter en allt för långt gången anit-rökkampanj, samtidigt blir man pådyvlad dessa ständiga Davidoff, inget fel med det men variation förnöjer!... Är någon mer intresserad?
Det finns flera tänkbara lösningar som jag ser det, återkommer gärna med dessa. Vill ånyo kontrollera uppslutningen Göteborg. 
Mvh-
M


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Cigarrklubb i GBG?21:00 den 5 juli 2005Mange
      N Cigarrklubb i GBG?22:02 den 5 juli 2005Peter CCL
           N Cigarrklubb i GBG?07:22 den 6 juli 2005Peter A (GBG)
                N Cigarrklubb i GBG?10:09 den 6 juli 2005Peter CCR GBG
                     N Bruce12:34 den 6 juli 2005Peter CCL
                          N Bruce09:21 den 7 juli 2005Janne G.
                               N Bruce10:24 den 7 juli 2005Joakim CCR GBG
                                    N Bruce11:30 den 7 juli 2005Lindq