Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Nikotinchock
Skrivet av: Jonke
Tid: 2004-08-01 14:45:56

I min nyvunna cigarriver tänkte jag bjuda min 70-årige far på någonting smarrigt i helgen. Han brukar puffa på Cortez som han köper på bensinmackarna (jo, det är sant) under sommaren. Jag hade med mig ett par Avo 20 som vi njöt av efter middagen. Min far tyckte, liksom jag, att den var utsökt. Underligt nog drabbades vi båda av kraftig nikotinfylla. Händer och fötter blev kalla och det flimrade för ögonen. Min far gick och lade sig för att inte stiga upp mer under kvällen. Jag själv lämnade verandan och satte mig ute i det fria för att få luft. Mitt rus gick över på någon minut och jag rökte färdigt cigarren med bibehållen njutning. Varken de Avo 20 som jag tidigare provat eller någon annan cigarr har gett denna effekt.

Är det någon av er som upplevt något liknande eller som kan tänka sig veta vad det kraftiga ruset kommer sig av. Cigarrerna har legat i plastidoren nästan 2 veckor efter inköp i butik.

/Jonas, inte avskräckt.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Nikotinchock14:45 den 1 augusti 2004Jonke
      N Nikotinchock17:56 den 1 augusti 2004ntore
           N Nikotinchock10:06 den 2 augusti 2004Rebel Rob
                N Nikotinchock15:21 den 2 augusti 2004Patrik
                     N Aldrig Nikotinchock ?15:48 den 2 augusti 2004Rebel Rob
                          N Nej inte om symptomen är som han beskriver :)16:01 den 2 augusti 2004Patrik
                          N Aldrig Nikotinchock ?16:09 den 2 augusti 2004Jonke
      N Nikotinchock20:37 den 5 augusti 2004Daniel