Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Första beställningen hemma - nybörjare
Skrivet av: Arne
Tid: 2005-08-10 21:29:36

Äntligen har min första beställning kommit. Inget trassel - allt gick som det skulle och nu ligger de i frysen.
Detta ska naturligtvis firas med en Cohiba Siglo 2 tillsammans med Bruichladdich Links 14år "the 18th green, Royal troon". (Den heter faktiskt så. Cigarrerna som kom var:

La Aurora seconds Robusto - Är det  någon som vet något om den? Lagras i alla fall minst ett år. De såg jättefina ut - svårt att tänka sig att de är seconds om det är utseendet som räknas.

Carlos Torano Exodus 1959 Torpedo - I lådan ligger en lapp med texten E42 och undersidan på lådan är stämplad GEE. Är det någon som vet vad det betyder? Har ni erfarenheter om dessa cigarrer?

Fick dessutom en samplepack med Carlos Torano cigarrer.
Nu väntar jag på nästa sändning som borde vara här när som helst. Då kan jag dricka mer whisky för det måste naturligtvis firas det med.

Arne


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Första beställningen hemma - nybörjare21:29 den 10 augusti 2005Arne
      N Första beställningen hemma - nybörjare21:31 den 10 augusti 2005Henrik G
      N Första beställningen hemma - nybörjare22:00 den 10 augusti 2005Michael Jansson
      N Första beställningen hemma - nybörjare - La Aurora22:00 den 10 augusti 2005ntore
           N Första beställningen hemma - nybörjare - La Aurora21:43 den 11 augusti 2005mobboegil