Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jag var på NK idag..
Skrivet av: Robin Z
Tid: 2005-09-22 00:07:37

Har även jag förfasats över deras hemska behandling av våra små skötebarn. För något år sedan noterade jag en RH i deras walk-in på dryga 50%!

Nu senast för några veckor sedan så tittade jag in, mest för att känna lite på utbudet, då låg den runt 80% istället, det trots att de ändå verkar ha någon typ av stor automatisk fuktare, undrar hur de sköter den..

Det är inte sällan man slås av fel förvarig på, kan man tycka, tunga ställen. Var i london på Mandarin Oriental, och deras ypperliga bar, vad sägs till exempel om att jag tom fick ett batteri på en liten silverbricka när jag försynt frågade om de kunde låna ut ett (problem med kamera osv, pinsamt), bästa service jag vart med om! det var så man nästan väntade sig att de skulle aska cigarren åt en. 

Hur som haver hade de iaf ett fint glassskåp i änden av baren med div dyra kubaner.. dock med en RH på 60% om jag inte minns fel, påpekade det för den mycket korrekte servitrisen och hon vart imponerad av min kunnighet, hehe lite flirtfaktor där!

//RZ


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Jag var på NK idag..11:31 den 21 september 2005Per R
      N Jag var på NK idag..12:28 den 21 september 2005Michael Jansson
      N Jag var på NK idag..12:28 den 21 september 2005Lars
           N Jag var på NK idag..00:07 den 22 september 2005Robin Z