Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: O.T. /Tur i oturen..
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2004-08-19 15:49:37

I dagarna förlorar jag en mycket god vän till förmån för ett jobb i utlandet, det är ju inte precis den första i vänskapskretsen som lämnar rikets gränser men det känns nog som den hitills största förlusten...

Det har varit den typen av vän man kunnat träffa efter att inte ha pratat på 3 månader och bara plocka upp tråden där man slutade sist...även om jag hade lovat att höra av mig och aldrig gjorde det eller tvärt om...så har man bara fortsatt, utan några konstigheter, ja ni känner säkert igen det... kravlös vänskap med en ömsesidig förståelse för att vi blivit lite äldre och inte längre har dygnets 24 timmar till vänskapsvård...som förr...

Men denna "förlust" för faktiskt något gott med sig och detta goda är anledningen till att jag delar dessa tankar med er. Målet för flytten är nämligen Gibraltar! Gibraltar öhh billiga cubaner!!! Yes!!! Cirkeln är sluten!

Äntligen har jag fått fyllt ett tomrum i mitt cigarrnätverk, hittat min "missing link". Nu finns det fint uppröjda distributionsvägar i handelsjungeln nästan oavsett vilken cigarr jag vill ha tag på.

Att de sedan ger mig en god anledning att ta ett reguljärflyg ner till medelhavet ett par gånger om året är inte heller det någon katastrof...



Mvh

Martin CCR


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N O.T. /Tur i oturen..15:49 den 19 augusti 2004Martin CCR
      N Bara att gratulera22:37 den 19 augusti 2004Jörgen
           N Bara att gratulera08:37 den 20 augusti 2004Martin CCR