Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Hur luktar era Padron Anniversarys?
Skrivet av: Arne
Tid: 2005-09-24 21:28:21

Jag hoppas att jag inte hamnar i ett mentalt riktigt taskigt tillstånd någon gång igen för där finns det inget som en cigarr kan rädda.
Men jag förstår vad du menar, en bra cigarr kan rädda dagen och göra stunden minnesvärd.
Ibland är en cigarr bara en cigarr (känt citat av känd psykolog).
Håller koll på tillvaron tills vidare om den riktigt  perfekta eller riktigt deppiga stunden infinner sig. I vilket fall som helst så längtar jag efter det ögonblick då jag beslutar mig för att tända just den cigarren.

Trevlig helg Martin, och alla andra på forumet.

PS Rökte en Maria Guerrera belicioso på kajen idag och blev inte riktigt klok på den idag heller. Smakade bittert och surt i början som en olagrad cigarr för att sedan bli riktigt bra för att sedan bli en knappt ordinär cigarr igen. Och askan var som pulver, hittar inte det riktigt träffsäkra svenska ordet men på amerikanska skulle jag beskriva det som "messy ash".
Har någon annan någon erfarenhet av Maria Guerrero?


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Hur luktar era Padron Anniversarys?10:27 den 23 september 2005Pyro
      N Hur luktar era Padron Anniversarys?10:40 den 23 september 2005Martin CCR
      N Hur luktar era Padron Anniversarys?10:54 den 23 september 2005Martin Nilsson
           N Hur luktar era Padron Anniversarys?11:25 den 23 september 2005Martin CCR
                N Hur luktar era Padron Anniversarys?14:27 den 23 september 2005Arne
                     N Hur luktar era Padron Anniversarys?13:29 den 24 september 2005Harald
                          N Hur luktar era Padron Anniversarys?14:31 den 24 september 2005Arne
                               N Hur luktar era Padron Anniversarys?19:49 den 24 september 2005Martin Nilsson
                                    N Hur luktar era Padron Anniversarys?21:28 den 24 september 2005Arne