Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de
Skrivet av: Johan Sjöholm
Tid: 2005-11-15 23:08:24

Det där med "gratis frakt till sverige" är ju verkligen trevligt
Tog dom tre dagar att leverera paketet (från det att jag la ordern till dess att jag hade det här), och det levererades per bud vilket alltid är trevligt.

Dom verkar vara i okej skick, kanske en gnutta överfuktade men jag tänker ändå låta dom ligga i ett par månader innan jag avnjuter någon utav dom. Jag tror att Cuaba garrarna är lite unga (dom luktade unga och omslaget "smakade" lite ungt, bittert vilket Cuaba's inte brukar göra annars), Partagasen och RyJ är med största säkerhet alldeles för unga för att göra en nöjd. 

-J


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de21:03 den 15 november 2005Johan Sjöholm
      N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de22:35 den 15 november 2005Gordon Eriksson
           N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de22:39 den 15 november 2005Matso
                N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de23:08 den 15 november 2005Johan Sjöholm
           N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de22:41 den 15 november 2005nisse62
                N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de22:56 den 15 november 2005Gordon Eriksson
                     N Beställde Cigarrer ifrån Humidordiscount.de23:07 den 15 november 2005Henrik G