Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jamen, jamen...
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2005-11-29 07:32:48

Jamen, jamen så kan man väll du inte göra *med gråten i halsen* Bara ge upp sådär...finns det en missnöjd kvinna med i bilden? Det MÅSTE finnas en missnöjd kvinna med i bilden...SÄG ATT DET FINNS EN MISSNÖJD KVINNA MED I BILDEN! jag måste förtså...kan inte förstå, tankarna snurrar runt. Du har vandrat i en lång mörk korridor rundat sista kröken och ser ljuset framför dig...dörren till evig sällhet och så vänder du om och springer åt andra hållet?! Jag är mållös...eller ja, mållös är jag väll sällan men i alla fall.

I denna svåra tid skall vi stå samman och jag skulle vilja lämna dig med ännu ett av mina älskade citat, från en svensk viskompositör, omarbetad av mig, Martin CCR, utan någon som helst hänsyn till upphovsman.

"En dag såg han sanningen i vitögat då vände han om och sprang hem

En dag såg han sanningen i vitögat och aldrig han ser den igen

Men visst är robuston vacker, ja snarare det än grotesk

Men visst är maduron mumsig och mjuk, snarare än bitter och besk"


Skämt åsido Sebastian, tråkigt att du lämnar skeppet, men för den som ur Eden förbannats är Eden ett Eden ändå...så är det något vi kan göra för att vinna dig tillbaka till "the dark side of the force" så får du hojta till.


Mvh

Martin CCR


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N En synd..jag vet. Humidor+31garrar till salu!19:39 den 28 november 2005Sebastian Clausin
      N En synd..jag vet. Jag skall _inte_ sälja ;)21:37 den 29 november 2005Sebastian Clausin
           N En synd..jag vet. Jag skall _inte_ sälja ;)21:41 den 29 november 2005Johan Sjöholm
                N En synd..jag vet. Jag skall _inte_ sälja ;)22:04 den 29 november 2005Sebastian Clausin
                     N JUHUUU!!!07:08 den 30 november 2005Martin CCR
                          N JUHUUU!!! Bäähää09:47 den 30 november 2005Martin Nilsson
                               N Fåret är hemma nu igen!13:34 den 30 november 2005Sebastian Clausin
                                    N Fåret är hemma nu igen!20:13 den 30 november 2005nils
                                         N Fåret är hemma nu igen!16:12 den 2 december 2005Sebastian Clausin
      N Jamen, jamen...07:32 den 29 november 2005Martin CCR
           N Jamen, jamen...15:50 den 29 november 2005Thomas
           N Jamen, jamen...11:17 den 29 november 2005Henrik G
      N You got mail !08:33 den 29 november 2005Axel