Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jag kastar mig paa marken...
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2006-01-13 09:40:35

...riktning Milano alt. Nacka och tackar, bockar och bugar inför ynnesten som förärats mig: TACK Marcus D för Il Moro:n!!!!!!!!!!! (ja, för lösgodiset ocksaa givetvis)

Jag har ännu inte provrökt och även om det kittlar i alla lemmar att faa klippa och tända, tvingar jag mig att invänta ett magiskt ögonblick. 
Hmm... när är det läge att tända en handrullad Toscani paa 23 cm med en diameter tjockare än min tumme.
home.tiscali.nl/nilsson/DSC00225.JPG
home.tiscali.nl/nilsson/DSC00226.JPG

Vi väntar en dotter till i maj saa möjligen blir det en Il Moro daa om allt gaar bra - dock konkurrerar den daa med en Hoyo de Monterey Pariculares och det kommer att bli besvärligt att bestämma sig... 
www.topcubans.com/cuban-cigars/particulares-edicion-limitada,280.htm
Naa ja, ett lyxproblem


Marcus D, än en gaang tack och som sagt behöver du naagot* fraan de laaga länderna saa hör av dig.

-Martin

* Jag besöker inte den holländska typen av Coffee shops saa deras produkter är undantagna. Detsamma gäller sinnesvidgande produkter som faar anskaffas via ljusskygga och ofta mindre välklädda och om möjligt ännu mindre väldoftande personer paa undanskymda platser som ex.v. bakom Amsterdams centralstation.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Jag kastar mig paa marken...09:40 den 13 januari 2006Martin Nilsson
      N Jag kastar mig paa marken...10:35 den 13 januari 2006Henrik G
      N Jag kastar mig paa marken...11:10 den 13 januari 2006Marcus D