Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?
Skrivet av: Eric Welin
Tid: 2006-02-13 10:43:39

Cigarrläget har jag inte koll på, och förutom de vanliga tipsen om bad i varmbadhus vill jag ta tillfället i akt att slå ett slag för en Govindaresturang i centrum. Oaktat om man uppskattar hare krishna eller inte, mår man gott av ayurvedisk kost till ett mycket rimligt pris. Trevlig, glad personal får man på köpet. 

Laszlo Váss är också värd ett besök om man är svag för randsydda kvalitetsskor. 

Återkom gärna med cigarrelaterad info, eftersom Budapest är en stad jag gärna återvänder till.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?10:06 den 13 februari 2006Mats
      N Sista chansen, åker om 4 timmar. Några tips såhär i sista minuten? N/T14:31 den 17 februari 2006Mats
      N Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?10:43 den 13 februari 2006Eric Welin
           N Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?11:46 den 13 februari 2006Magnus
      N Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?16:47 den 13 februari 2006Mats Johansson
      N Åker till Budapest fre-mån. Tips i allmänhet och cigarrer i synnerhet?20:25 den 13 februari 2006RichardT