Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Inget utlåtande än
Skrivet av: jesper
Tid: 2006-02-19 20:58:44

Japp, Då var dax att tacka Lennart som var vänlig nog att dela med sig så att man äntligen fick tillfälle att provröka en av de små tjocka rackarna "Cao Ciao".
Några synpunkter: Dimentionen och formen gör att bullet cutter rekommenderad annars blir det att "sne" klippa med guillotinen då den lilla tjocka inte är i närheten av spettsig och man riskerar ett ruskigt hål. 
Storleken gör dessutom att man kan glömma allt vad etuei heter.
Jag är ingen riktig kännare men smaken har beskrivits tidigare på forumet som kryddig vilket jag håller med om. Den är dock inte alls så "stark" som jag trodde, kan vara drycken i kombination med kylan som gjorde det. 
En klart kul garre med potental till fetast på festen, längden passar bra i vinterkylan och snygg gördel!




Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N CAO Italia has entered the building13:36 den 2 februari 2006Lennart
      N CAO Italia has entered the building18:21 den 3 februari 2006Jesper
           N CAO Italia has entered the building00:16 den 4 februari 2006Lars
                N CAO Italia has entered the building14:27 den 20 februari 2006nils
                     N CAO Italia has entered the building15:42 den 20 februari 2006peter ccl (Hällingsjö)
                N Inget utlåtande än18:27 den 4 februari 2006Lennart
                     N Inget utlåtande än20:58 den 19 februari 2006jesper
                          N Etui som klarar biffen21:22 den 19 februari 2006Lars