Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos?
Skrivet av: Daniel P
Tid: 2006-02-21 10:23:14

Gick in på Gardemoens taxfree (Oslo flygplats) igår och traskade glad i hågen in i deras walk-in humidor. 
Jag tänkte "detta är inte för min plånbok, men jag kan alltid njuta av dofterna och kolla in utbudet". 
Fanns naturligtvis sedvanligt utbud på Cohiba och Davidoff, men mitt intresse hamnade på RyJ. Det fanns ett par mindre storlek på lådor; Först trodde jag det var mindre antal i dem, men det visade sig vara mindre faconer istället. 
Köpte en låda Sport Largos för 399 NOK (~500 sek?), vilket får anses vara ett riktigt schysst pris. 

Jag har förstått att de inte är 100% handrullade, men är det någon som vet hur de är gjorda? 
Hörde av någon att RyJ använder någon typ av duk vid rullning av inlagan så att de får kalla dem hecho a mano iaf. Täckbladet förutsätter jag är handrullat. 

Här är en länk till en presentation på humidordiscount: 
www.humidordiscount.de/Zigarren-aus-Kuba_Romeo-y-Julieta/Sport_Largos.html


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos? 10:23 den 21 februari 2006Daniel P
      N Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos? 10:25 den 21 februari 2006Daniel P
           N Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos? 14:43 den 21 februari 2006peter ccl (Hällingsjö)
                N Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos? 15:56 den 21 februari 2006Daniel P
                     N Min Ron Nee skriver:16:33 den 21 februari 2006Pyro
                          N Min Ron Nee skriver:09:36 den 22 februari 2006Daniel P
                               N Min Ron Nee skriver:09:56 den 22 februari 2006Fromberg
      N Info efterfrågas på Romeo y Juliet (Cuba) Sport Largos? 17:18 den 21 februari 2006COJ