Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Borås Cigarrklubbs Julmöte :-)
Skrivet av: Per Östlund
Tid: 2004-10-08 00:53:21

Hej på er alla,

Allt för länge sedan som man var aktiv i olika forum och gemensamma aktiviteter.
Men för att härma Zeke som uttrycker det i sin sign.
Jag är en Lurker. Jag hänger med en del i vad som sägs utanför lilla Borås.

Jag hoppas att det är ok att promota BCK lite även i detta forum.
Det verkar ju som om detta blivit "de facto forumet" för cigarrökare.

Som en del av er vet är jag ju engagerad i Borås Cigarrklubb (www.cigarrklubben.nu).
Jag vill nu passa på att slå ett slag för vårt julmöte (visst är det lite tidigt, men man skall vara ute i god tid...).
Vi kommer den 7/12 hålla vårt andra julmöte med besök av Mellgrens Tobak och deras cigarrullare från Nicaragua.
Mellgrens är de som brukar vara på Lisebergs julmarknad.

Hos oss har ni möjlighet att träffa likasinnade över en bit mat, dryck och dessutom köpa er en "custom rullad" färsk cigarr.
Det är en aldeles speciell upplevelse att röka färskrullat. Dessutom behöver ni inte stå och frysa på Liseberg...

Priset är inte satt ännu, men det kommer hamna runt 275:- för ickemedlemar och för det får ni mat, öl eller vin till maten samt kaffe och avec.
Cigarrer köpes efter eget tycke och smak.

Jag kommer posta här igen när det börjar bli dax att anmäla sig, men ville skicka ut en liten blänkare redan nu.

Mvh Per Östlund
Ordförande BCK


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Borås Cigarrklubbs Julmöte :-)00:53 den 8 oktober 2004Per Östlund
      N Intressant - vänortsbesök?10:29 den 10 oktober 2004Kenneth G
           N Låter väldigt intressant...02:33 den 11 oktober 2004Per Östlund
                N Låter väldigt intressant...09:48 den 11 oktober 2004Martin CCR
      N Länken konstig...00:55 den 8 oktober 2004Per Östlund
      N Borås Cigarrklubbs Julmöte :-)07:59 den 8 oktober 2004kamelryttarn
           N Borås Cigarrklubbs Julmöte :-)09:14 den 8 oktober 2004Per Östlund
                N Borås Cigarrklubbs Julmöte :-)09:30 den 8 oktober 2004kamelryttarn