Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Killerbugs
Skrivet av: Ted L.
Tid: 2006-04-11 11:44:01

Satt ute på balkongen i ny lägenheten och flickvännen var snäll nog att hämta en Onyx av corona storleken från humidoren åt mig och där i solskenet när jag skule ta upp den mörka skönheten från cellofanet upptäcker jag en liten prick. "Inget underligt med det en liten tobaksflaga bara" tänker jag, men icke sa nicke. Vi närmare vetenskaplig observation och efter att jag skriker "vad i sate! NEJ!" så hela området hörde ute på balkongen, ser jag at det är ett kryp. 

Gick självfallet för att se hur mycket skada de har lyckats åstakomma på de andra garrarna. Jag måste säga att mina kryp verkar inte ha någon smak, för alla de godaste garrarna jag har har de lämnat nästintill alla orörda (tackar högre maker för det), men många av så att säga "skitgarrarna" har flertalet hål. Så nu blir de att kasta in alla i frysen i några dagar och leta vidare över om jag ska göra nått med humidoren också. 

Det underliga är att jag har aldrig haft problem och har inte handlat, pågrund av tilltaget lager, på länge. Jag har nu fått känna på hur det är när det där små krypen dyker upp när man minst anar de, en upplevelse jag helst slipper vara med om igen . Nu ska jag sättta mig med min Onyx i solen och njuta.

Simma lungt och låt inte solen ligga på så de får den värmen de vill ha för att vanka till liv


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Killerbugs11:44 den 11 april 2006Ted L.
      N Killerbugs15:05 den 11 april 2006Henrik G
           N Killerbugs21:17 den 13 april 2006StefaN
                N Svar till StefaN14:19 den 14 april 2006Ted L.
           N Killerbugs14:16 den 14 april 2006Ted L.