Logga
CIGARRPRAT

F鰎sta sidan | Ny tr錮 | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | S鰇: S鰇 鋠en i namnf鋖tet

膍ne: ÖÖÖÖÖRRRRK!
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2006-04-12 12:41:37

Som inbiten rökare av nästan uteslutande kubansk och italiensk tobak, gjorde jag en halvblunder i förrgaar när jag föll för frestelsen och köpte mig tvaa cigarrer som jag inte testat tidigare:
- La Aurora Periferidos (fetezeppelinare/pefecto)
- CAO l'Anniversaire (i fyrkantigt rör)

Direkt efter köpet klipptes och tändes CAO:en och mot förmodan smakade den inte alls illa utan var saa angenäm att jag kontemplerade en tandpetare för att kunna röka ytterligare naagon cm. Däremot sitter jag nu och förundras över hur äcklig Auroran är - skarp som fanken och bränner mot tungan. Lägg till detta en bitter smak och toner av ammoniak och paletten blir mer komplett. Faktum  är det enda som haaller skiten kvar i mungipan är att känslan av att ha en cigarr i mungipan och blaasa rök är trevligare än att inte ha saa. Dock utan den minsta form av värdetillskott av smaken hos densamme. 
Fraaga är om det jag, okubaokunnig, som (uppenbarligen) inte har förstaand och känsla nog att uppskatta den sublima smaken hos LaAurora eller sitter alla nu och fnissar över hur imbecill jag är som röker saadant som alla vet är vedertagen skit?

Tack paa förhand (japp där aakte den),
Martin


Hela tr錮en

膍neTidSkrivet av
N 种种諶RRRK!12:41 den 12 april 2006Martin Nilsson
      N 种种諶RRRK!12:50 den 12 april 2006COJ
           N 种种諶RRRK!13:10 den 12 april 2006Martin Nilsson
                N Ang錯nde La Aurora 1903 Preferidos15:56 den 12 april 2006Pyro
                     N Ang錯nde La Aurora 1903 Preferidos16:46 den 12 april 2006COJ
                     N Ang錯nde La Aurora 1903 Preferidos16:56 den 12 april 2006Martin Nilsson
                          N S錸t h鋜 鋜 hemskt tr錵igt...17:06 den 12 april 2006COJ
                               N S錸t h鋜 鋜 hemskt tr錵igt...17:18 den 12 april 2006TJ
                                    N S錸t h鋜 鋜 hemskt tr錵igt...17:50 den 12 april 2006Henrik G