Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2006-05-31 13:39:34

Ärade cigarrpratare,

Jag har för andra gaangen satt tänderna i ett missfoster fraan (tror jag iaf) puros indios / Tabacco Aliados. Cigarren är saa tjock att jag faar träningsvärk i käkarna under det att jag röker. Det stygga är dock att denna, i likhet med ett tidigare exemplar av samma märke men i form av en mindre trombon (Piramid med tilltryckt topp), smakar fan och bittert med stänk av ammoniak. Har jag faatt tvaa maandagsex som lämnat fabriken för tidigt eller är det bara jag som inte har förmaaga att detektera kanoncigarrer när de inte är kubanska. Enligt min tobakist är alla (utom jag som gnäller jämt) lyriska över den fantastiska smaken paa dessa Aliados och framförallt kubafantaster beställer laadvis med dessa.
Jag fattar det inte - hur kan det vara att de smakar räv just i min mun??? Finns det naagon här som har liknande erfarenheter av dessa missfoster eller är det jag som helt enkelt ska ge fasen i puros indios kreationer?

-Martin (med äcklig smak i gommen... )


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.13:39 den 31 maj 2006Martin Nilsson
      N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.13:55 den 31 maj 2006COJ
           N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.14:13 den 31 maj 2006Martin Nilsson
      N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.13:56 den 31 maj 2006Jeeves
           N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.14:17 den 31 maj 2006Martin Nilsson
                N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.14:27 den 31 maj 2006Jeeves
                     N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.14:44 den 31 maj 2006Martin Nilsson
                          N Tabacco Aliados - fet toro liknande sak.15:17 den 31 maj 2006Jeeves