Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: DoBST?
Skrivet av: DoBST
Tid: 2006-06-09 11:48:12

Har bytt både privat- och jobbadress, det kommer ett e-post uppgifter när de funkar.

Jag antar att du noterar att texten inte är i guld utan svart. "Guldgördlarna" introducerades först 2003. Texten "La Habana, Cuba" saknas också på dina ex. Denna text tillkom på deras gördlar 92 eller 93 tror jag. Därför ser den ut som den gör. I övrigt hoppas jag att du noterar att rutmönstret är exakt kvadratiskt. Det är totalt fyra rader vita kvadrater varav två rader ovanför namnet COHIBA samt att den gula färgen är korrekt. Vidare hoppas jag att du kan se på konstruktionen att detta handlar om allt annat än en kopia. Jämför gärna med de exempel på original och förfalskningar som finns på www.cigaraficionado.com/Cigar/CA_Counterfeits/Counterfeit_Gallery/
Det förekommer att gamla gördlar sitter på nytillverkade cigarrer (har dock inte varit med om det de senaste åren), men jag tror att du kommer att märka att dessa har rejält med år på nacken när du röker dem.

Med denna information hoppas jag att bytet är till belåtenhet.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N DoBST?09:04 den 9 juni 2006T-bird
      N DoBST?11:48 den 9 juni 2006DoBST
           N DoBST?13:51 den 9 juni 2006T-bird
                N DoBST?15:54 den 9 juni 2006DoBST