Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Ny cigarrklubb snart
Skrivet av: Robin Z
Tid: 2006-07-02 00:05:49

Vet inte om det vart uppe tidigare, har vart bortrest ett tag nu, men jag kunde inte hitta något vid en snabb titt dock. 

För någon dryg vecka sedan tog jag en rökpaus på cigarrummets nya uteservering vid stureplan, riktigt trevligt var det där faktiskt, trafik till trots. Då pratade jag lite med pojken i butiken och till min förvåning ligger de i startgroparna att starta en liten cigarrklubb på övervåningen, med medlemskrav och ett litet rökrum, och detta redan till början av hösten troligtvis. 

Han visste dock inte så mycket mer eftersom föreståndaren var bortrest, men jag hoppas få mer information snart! Någon som hört något mer om detta?

Dessutom nyligen hemkommen efter en alpresa där 25-årsdag firades med en Monte #4, av nostalgiska själ mest, nämligen den första låda jag köpte i gryningen av min karriär. Tillsammans med en Pommery Grand Cru 1996 passade den superbt.

//RZ


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Ny cigarrklubb snart00:05 den 2 juli 2006Robin Z
      N Ny cigarrklubb snart13:16 den 2 juli 2006Sebastian Clausin
           N Ny cigarrklubb snart17:25 den 2 juli 2006Lars
                N Ny cigarrklubb snart21:34 den 2 juli 2006Sebastian Clausin
                     N Ny cigarrklubb snart22:16 den 2 juli 2006Lars
                          N Ny cigarrklubb snart22:39 den 2 juli 2006Sebastian Clausin