Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: FredagsOT och tillhörande enkät: Rakknivar
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2006-08-18 12:19:29

Ja, ett jävel-off ämne i detta sammanhang men dock: 

1)Finns det cigarrrökare paa detta forum som även plägar raka sig medelst rakkniv? 

2)Saa ja, vill jag hemskt gärna veta huruvida naagon även testat att raka sig med densamme under det att man avnjuter (morgon)cigarr/en?

Testade själv det senare för naagra somrar sedan (utomhus, paa semestern) men med lätt tveksamt resultat - emellertid var synen, enligt hustrun, en för gudar... men övning ger färdighet, saa det kanske finns naagon här som med lätta drag - saaväl med kniv som cigarr - fulländat avlägsnar sitt ansikthaar.

Det ska i det rysliga off topic-sammanhanget även nämnas att jag med skitresultat testade en rostfri, avlagd kniv som snoppningsredskap för den Toscano Il Moro som jag rökte i vaaras: Kniven blev saa skänd att jag ännu inte faatt upp skärpan paa den och Il Moro'n gick inte av paa mitten som beräknat....  
Kort sagt, rakkniv som snoppare funkar uselt.

Trevlig helg f.ö.,
-Martin


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N FredagsOT och tillhörande enkät: Rakknivar12:19 den 18 augusti 2006Martin Nilsson
      N FredagsOT och tillhörande enkät: Rakknivar12:35 den 18 augusti 2006PerR
           N FredagsOT och tillhörande enkät: Rakknivar12:54 den 18 augusti 2006Martin Nilsson
           N FredagsOT och tillhörande enkät: Rakknivar13:25 den 18 augusti 2006PerR
                N Marsvinstrådkapning...13:36 den 18 augusti 2006Magnus
                     N Marsvinstrådkapning...13:38 den 18 augusti 2006PerR
                          N Marsvinstrådkapning...14:08 den 18 augusti 2006Martin Nilsson
                               N *asgarv* n/t17:07 den 18 augusti 2006Daniel P
                          N Hehe...14:25 den 18 augusti 2006Pyro
                          N Marsvinstrådkapning...15:28 den 18 augusti 2006Seven