Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Plötsligt "tomt" i skåpet!
Skrivet av: Kenneth G
Tid: 2004-11-07 10:13:27

På nedersta hyllan av mitt Habanosskåp har jag haft carlscoronas cigarrsamling inklämd. Nu har klubben kommit över ett stort humidorskåp vid en konkursutförsäljning, och jag är inte längre fosterfar till klubbens cigarrer. Skåpet är naturligtvis tänkt att pryda vår nya lokal när renoveringen är färdig. Vi hoppas ha den högtidliga invigningen vid vårt decembermöte. Med tanke på de reklamfolk, köpmän och byggare som är medlemmar är det inte alls en orealistisk tidplan. Lokalen är mycket bra (centralt i Karlskrona) - två hyggligt stora rum varav det mindre blir en lounge (med skinnfåtöljer, humidorskåpet och ett skåp för medlemmarnas egna drycker), och det större har plats för 20 sittande runt bord. Det finns också en toalett + ett litet utrymme för en trinett. Restauranger att beställa mat ifrån finns runt om. Kort sagt perfekt!

Nu måste jag bara själv handla på mig 20 nya lådor för att ersätta de som klubben omlokaliserat...


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Plötsligt "tomt" i skåpet!10:13 den 7 november 2004Kenneth G
      N Kärt besvär...10:17 den 7 november 2004COJ
           N Kärt besvär...13:06 den 10 november 2004Magnus S