Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Stackars mig!
Skrivet av: David L
Tid: 2006-11-17 22:30:44

Upptäckte i morse att bilen tar in enorma mängder vatten när det är blött ute/regnar och kan inte lokalisera läckan. Denna upptäckt sker under min "hell week" på jobbet samtidigt som jag lever med pågående renovering av huset, vilken har dragit ut på tiden p g a "hell week" (som har blivit tre veckor och snart kommer att benämnas "hell month).

Tog mej ledigt i dag efter lunch i tron om att hämta in lite tappad tid och fart i renoveringen men vaknade förkyld. Symptomen var dock inte värre än att jag kunde slutföra vad jag föresatt mej. Förkylning är, som alla riktiga män vet, värre än att föda barn. Absolut värsta symptomet är att alla smaklökar är fullständigt utslagna så den cigarr jag tänkte unna mej, efter att äntligen fått klart ett av de två rum som just nu underkastas totalrenovering, inte kommer att smaka någonting alls. Ljusglimten är väl att jag utan tvivel skulle kunna rulla mej en egen cigarr av dagens tidning, röka densamma, och i mitt nästäppta tillstånd tycka att den motsvarade vilken premiumcigarr som helst.

Nu skall jag genast gå och hämta Skånska Dagbladet och skapa mej ett alster. (Daniel P varnas i och med detta för obskyra pjäser i den kommande postidoren)

Dock är inte allt tocket mörker och oglädje; aldrig smakar väl en Laphroig så bra som när man är förkyld. Jag undrar bara hur den gör sej till Skånska Dagbladet Edition Limitada 2006. Till sist en fråga till alla kloka forister: Tror ni att SDEL -06 vinner på lite lagring?


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Stackars mig!21:58 den 17 november 2006leffe
      N Stackars mig!22:11 den 17 november 2006CTT
           N CTT, din son har god smak!22:24 den 17 november 2006Pyro
                N CTT, din son har god smak!22:37 den 17 november 2006Lars
           N Stackars mig!22:26 den 17 november 2006PerR
      N Stackars mig!22:30 den 17 november 2006David L
           N Stackars mig!16:36 den 19 november 2006Kron
           N Stackars mig!22:54 den 17 november 2006leffe
      N Stackars dig!11:19 den 18 november 2006Seven@08bolmers
      N Samma här...12:32 den 18 november 2006Drogen