Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jag har testat två sorter av Spanish Rosado...
Skrivet av: Pyro
Tid: 2006-11-27 18:29:38

...vid två olika tillfällen med ca ett år emellan. Familia tyckte jag först var god men lite spretig. San Augustin var först ganska besk och tydligt ung. Jag satte stort hopp till att båda skulle utvecklas ordentligt efter ett år. Tydligen var endast ett års lagring inte nog då båda fortfarande kändes spretiga och obalanserade. Jag skulle kanske ha gett dem en chans till efter ytterligare ett år men jag skänkte bort de få jag hade kvar.

Annars tycker jag Naturales i standardlinjen är god, trots att täckbladet kommer från Cameroon (jag har liksom tröttnat på camerooncigarrer!).


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Partagas eller Partagas Spanish Rosado?19:51 den 26 november 2006Jeeves
      N Partagas eller Partagas Spanish Rosado?20:40 den 26 november 2006COJ
           N Partagas eller Partagas Spanish Rosado?07:31 den 27 november 2006Jeeves
                N Partagas eller Partagas Spanish Rosado?18:02 den 27 november 2006Robin Z
                     N Jag har testat två sorter av Spanish Rosado...18:29 den 27 november 2006Pyro
                          N Jag har testat två sorter av Spanish Rosado...18:32 den 27 november 2006Robin Z
                     N Partagas eller Partagas Spanish Rosado?07:58 den 28 november 2006Jeeves