CIGARRPRAT
Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N
Ämne: | Rushmore |
Skrivet av: | COJ |
Tid: | 2006-12-04 08:28:25 |
Så här var det: oldrover(nickname) bestämde sig för att satsa på att bygga upp ett eget cigarr märke då han för tillfället var utan "projekt"(killen är vad man kallar ekonomiskt oberoende). Så han kontaktade Cuban Crafters(CC) och Pepin då han förmodligen tyckte att de gjorde goda cigarrer, och de tillsammans skapade märket Rushmore. När så de första cigarrerna var klara, x tusen låder, så hittar oldrover ett nytt och mer lönande projekt så då bestämmer han sig för att lämna över märket till CC och sälja ut de flesta av de låder han har betalt CC för att tillverka. Så han säljer ut dessa på HP till självkostnads pris. Det var många tusen låder som såldes på ett par veckor och de alldra flesta på HP köpte ett antal låder, jag som vid tillfället inte hunnit testa hans alster köper modest, dvs en låda var av hans 3 olika serier. Bara för att jag också drogs med.... Den enda jag testa hittils är Silver som var KANON goda och jag har nog rökt alla eller nästan alla, kan finnas en nästan tom låda i staplarna bakom som knappt syns. De två låder du ser är bara öppnade för inspektion. Keep Puffing ![]() COJ |