Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Inbjudan till invigning av vår klubblokal
Skrivet av: Lasse Carlsson
Tid: 2004-11-24 21:40:41

Inbjudan till invigning av lokalen 
Den 7 december kl 19.00, Sparrensgatan 3 (i källaren till vänster). 

En historisk kväll - vi inviger carlscorona cigarrklubbs klubblokal. 

Vi börjar kvällen med en jultalrik därefter testar vi tre olika julglögger (Micke A har lovat presentera tre spännande sorter) med
pepparkakor och ost.  Naturligtvis i harmoni med cigarrer. Kenneth G har köpt in lite nytt, bl a Davidoff Especiales no 7, det är en
exklusiv "limited" serie (robusto) som bara vissa utvalda handlare får. (Brobergs har den inte). 

Pris för kvällen 175:-/pp då ingår jultalrik, glögg, pepparkaror, ost och kaffe. 
All dryck till maten och till kaffet, tar var och en med, cigarrer köpes som vanligt från vår humidor. 
Icke medlemmar betalar 275:-/pp. 

Välkomna! 

Boka på mail lasse@blekingeoffroad.se senast den 1 december, anmälan är bindande. 

Då det mycket snart blir rökförbud på krogen, har vi skaffat ett eget "rökrum".  Lasse C och Leif J arbetar för fullt med att färdigställa lokalen inför invigningen. Lokalen kommer till stora delar att bli klar, framför allt då själva mötesrummen. På vår hemsida kan du följa ombyggnationen från "tvättstuga till klubblokal". I lokalen kommer vi naturligtvis att förvara våra cigarrer i en stor humidor som Lasse C och Leif J lånar ut. Mysiga kvällar med mat, dryck och provningar av både cigarrer och annat kommer att ske här i framtiden. 

Känner du någon som är intresserad av ciggarrkulturen eller bara njuter av en cigarr då och då. Låt mig veta detta, så skickar jag
ut vårt nyhetsbrev (Röksignal). Maila mig (lasse@blekingeoffroad.se) personens e-postadress. 
Om du inte vill ha våra utskick - sänd tillbaka mailet med "ta bort mig"! 

Mvh Lasse C 
 



Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Inbjudan till invigning av vår klubblokal21:40 den 24 november 2004Lasse Carlsson
      N Inbjudan till invigning av vår klubblokal12:56 den 25 november 2004Per Östlund