Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Recension - Kök och nyårscigarr
Skrivet av: pml
Tid: 2007-01-03 14:36:13

Tänkte följa upp min egen fråga med en kort recension

Beskrivning:
På nyårsafton avnjöts sammanlagt 15 cigarrer i mitt kök. Köket är lite underligt till sin beskaffenhet då det ligger i ett burspråk och därmed klarar sig bra utan gardiner. Även mattor var borttagna så det fanns inget tyg alls under rökningen.

Köket var preparerat med en kudde yocoair och efter rökning och vädring sprayade jag även väggar och tak med sprayvarianten av yocoair.

Resultat:
På nyårsdagen luktade det fortfarande lite cigarr men den förfärliga "en dag gammal rök"-lukten fanns inte. Den andra januari var i princip all röklukt borta och idag kände jag ingenting när jag kom hem. Min uppfattning är att det fungerar väsentligt mycket bättre än ättika som användes förra året under liknande förhållanden.

Damm:
Både påsen och sprayen dammar på något underligt vis. Jag sprayade bara på hårda ytor och har inte sett några fläckar av det. När påsen sattes upp infann sig dock en ytterst obehaglig damm-känsla i rummet som dock försvann efter någon timme och som inte har återkommit.


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?17:15 den 9 december 2006pml
      N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?20:03 den 9 december 2006Sven
      N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?16:22 den 10 december 2006WIlhelm
           N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?16:26 den 10 december 2006pml
                N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?16:43 den 10 december 2006Joppe
                     N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?09:26 den 11 december 2006Lasse P
                          N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?10:43 den 11 december 2006Daniel P
                     N Någon som provat Clas Ohlssons luktdödarsprej YOCOAIR?16:52 den 10 december 2006Roger O
      N Recension - Kök och nyårscigarr14:36 den 3 januari 2007pml
           N Recension - Kök och nyårscigarr14:49 den 3 januari 2007Lasse P
           N Recension - Kök och nyårscigarr15:23 den 3 januari 2007TJ