Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Sängliggande blev bombad!
Skrivet av: Joppe
Tid: 2007-01-06 13:05:26

Sjuk som en hund sen mellandagarna (influensan), inte en cigarr sedan 26/12, låg jag i allsköns ro i sängen och hörde hur brevbäraren stod utanför och svor ve och f-n över det ryggskott han ådragit sig efter att ha släpat en bomb (fast det visste ju inte han att det var)till min brevlåda. Drog i mig en halv flaska echineaforce och ett paket druvsocker för att uppbringa krafter nog att ta mig till brevlådan. Väl framme såg jag att den bågnade under vikten av ett paket (eller som en mindre EU-pall i mina febriga ögon) adresserat från COJ. Efter att ha tillkallat bärhjälp från två av granhusen lyckades jag baxa in bomben i huset, vid det här laget har febern på 38 stigit ca 3 grader i det som kallas cigarrfeber (som ibland kan följas av cigarrfrossa och kräkningar om man inte kan behärska sig). Förvirrad och trött som jag va höll jag knappt på att få upp silvertejpen som förseglade paketet, kan man utveckla projicerad klaustrofobi (ställföreträdandefobi för stackas cigarrer som inte kommer ur sin förpackning)?
Väl öppnad så möter mig synen som ni ser i länken nedan. 
Eva undrade om jag satt och grät men jag skyllde på febersvettningar i ögonvrån. Tack COJ! HAr du testat hemmarullet, vore kul att höra hur de uppfattades.

Eder BOTL Joppe som inte ännu heller rökt någon garre men laddar... 

img441.imageshack.us/img441/6311/dscn0773ao2.jpg


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Sängliggande blev bombad!13:05 den 6 januari 2007Joppe
      N Sängliggande blev bombad!13:45 den 6 januari 2007leffe
      N Puros Indios14:13 den 6 januari 2007Micael
      N Sängliggande blev bombad!14:14 den 6 januari 2007Ouch
      N Då är man sjuk...14:49 den 6 januari 2007COJ
           N Då är man sjuk...10:59 den 7 januari 2007Lars