Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Vuelta Abajo Pre-Embargo Cubans
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2007-01-18 12:31:00

Jag köpte i ett ögonblick av svaghet naagra s.k. pre-embargocigarrer fraan Ghurka (laag i en ruffigt tillyxad laada med grovskuren tobak) i piramid-format och med oskuren fot, dvs de liknade de Wilde Havannas fraan La Paz, men maanga gaanger större.
Smaken var samma som en genomsnittsdominkan (vilken jag inte estimerar saa värst högt) och hade en störande ammoniakton rakt igenom. Med pompa och staat gav jag en till en god vän under det att jag utförligt berättade om bakgrund etc.
Han prisade den till skyarna men tvaa veckor senare fann han det dock nödvändigt att paapeka att han inte varit ärlig utan prisade mest för att det var en välment(?) gaava och att han igentligen tyckte att det smakade halvtaskig dominikan - precis mitt eget omdöme alltsaa...

Kommer aldrig att köpa dylig skit igen.

-Martin


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Vuelta Abajo Pre-Embargo Cubans11:04 den 18 januari 2007Tony
      N Jag är skeptisk! (som Dr Dengroth skulle ha uttryckt det)11:39 den 18 januari 2007Peter CCL H...........
           N Jag är skeptisk! (som Dr Dengroth skulle ha uttryckt det)11:45 den 18 januari 2007Tony
      N Vuelta Abajo Pre-Embargo Cubans12:31 den 18 januari 2007Martin Nilsson