Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2007-01-26 13:57:00

Lallala la la lull lulle lallalalalaaa...

I afton kommer danskarna, John CCR och Per CCR över till Skådeplatsen för ASH, nämligen Ängahuset för att starta upp vår resa mot "Da BASH". Det blir lite god mat, lite gott vin, en god cigarr och lite god sömn. Klockan 07:00 i morgon stöter Eric Wellin till och vi sätter oss i herf-släden med destination El Stockholmo, BASH.

Jag längtar till startskottet för arrangemanget, jag glädjer mig till att få röka rikligt med goda cigarrer och jag ser fram emot att träffa alla hyvens BOTL's där ute.

Resehumidoren är packad och leendet är brett...
Vi ses imorgon pojkar (och flickor?)...'

Slutar som så många gånger för av med en lösryckt musikcitat remake signerat Martin CCR
Den här gången har jag lånat inspiration från Niclas Strömstedt.

"Väskan var packad och Resehumidoren full,
Vi reste om morgonen, för spänningens skull
Ivääääg och allt på iPoden var nytt,
Jag såg mig i spegeln men såg en stor heeeerfer...

Jaaaag äääär berusad igen, jag ääääär berusad igen,
Cigarrernaaa vinner men jag ääär berusad igeeeen..."

Hur ser era förberedelser/resor/humidorer ut inför morgondagen?

Mvh

Martin CCR


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...13:57 den 26 januari 2007Martin CCR
      N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...22:21 den 26 januari 2007Puffarn
      N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...23:03 den 26 januari 2007EAGLE
      N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...14:10 den 26 januari 2007Pyro
      N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...15:16 den 26 januari 2007Hazzard
      N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...15:31 den 26 januari 2007Seven
           N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...16:03 den 26 januari 2007Gurra
                N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...16:22 den 26 januari 2007Magnus
                     N BASH'in all the way...Oh what fun it is to ride in a herfers-car lallaaaa...19:33 den 26 januari 2007Lars