Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Jag måste säga att...
Skrivet av: Pyro
Tid: 2007-01-29 15:27:04

...Cigarrprat är ett mycket bra forum då vi till stor del slipper allt trams och alla lustifikationer som ofta utgör 80 % av diskussionerna på många amerikanska forum.

Enligt men egen erfarenhet är Herfers Paradise bäst vad det gäller kunskap, erfarenhet och information. Tramsfaktorn är halvhög.

Cigar Family verkar vara perfekt för dem som vill göra byten med amerikanare som suktar efter kubanska cigarrer. Jag finner dock stämningen på forumet olidlig och tramsometern står på max för jämnan!

Club Stogie är trevligt och småpratigt men de flesta saknar någon djupare kunskap. Väldigt mycket inlägg av typen "Det tycker jag med!" eller "Wow, vad coolt!" Dessutom måste man tydligen kalla varandra "Bro" hela tiden och tycka att allting alltid är jättebra, annars blir man bannad!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Vilka amerikanska foum rekommenderas? n/t15:05 den 29 januari 2007Peter CCL H...........
      N Jag måste säga att...15:27 den 29 januari 2007Pyro
           N Jag måste säga att...15:35 den 29 januari 2007Jörgen
           N Jag måste säga att...16:06 den 29 januari 2007Gurra
      N Vilka amerikanska foum rekommenderas? n/t19:33 den 29 januari 2007COJ
      N Vilka amerikanska foum rekommenderas? n/t20:13 den 29 januari 2007Henrik G