Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????
Skrivet av: Henrik HCC
Tid: 2007-02-03 18:26:56

Tjena vänner!

Skulle vi inte kunna önska oss att vår allas moder klubb dvs. Carlscorona Cigarrklubb att dom arrangerade en helg kurs i hur man odlar och rullar cigarrer. En helg kurs där vi på kvällen äter å röker gott.

Kan inte detta var ett bra förslag.
Jag tror det sulle bli en dunder succe. Bli det av så är jag den förste å anmäla mig!!!!!!

Man kan ju hoppas...

Smoke on!
Henrik 
HCC


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????18:26 den 3 februari 2007Henrik HCC
      N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????21:07 den 4 februari 2007Lasse C
      N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????21:08 den 4 februari 2007Lasse C
      N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????21:09 den 4 februari 2007Lasse C
           N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????21:10 den 4 februari 2007Lasse C
           N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????09:58 den 5 februari 2007Henrik HCC
      N Förslag; Cigarr rullnings kurs i Karlskrona??????23:18 den 3 februari 2007Arne