Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Montecruz Negra Cubana
Skrivet av: Martin CCR
Tid: 2007-03-08 07:22:17

Klockan är 07:10 och jag har för en halvtimme sedan beslutat att jobba dagen hemifrån.

Tog på mig de nedgågna seglarskorna och gick till veboa för att hugga upp lite ved...så nu sprakar brasan lite förnöjsamt framför mig. 

TV4's morgon-TV går lite tyst i bakgrunden och jag har just ställt fram "ASH-stinkyn" på soffabordet.

Forzan står på kannan, 4 koppar kokade jag...jag är ju hemma idag och kan unna mig färskbryggt till lunch igen.

Väl framme vid humidoren i matsalen (för det var ju ingen tvekan om att det var detta den ovan beskrivna ritualen förberedde mig på gräver jag lite förstrött och hittar något jag inte känner igen. En vacker mörk och stor perfecto med det där "torra" utseendet på täckbladet...MMMmmm...den luktar onekligen gott; den får det bli.

Så nu innan jag tänder den och loggar på företagets nättunnel...tänkte jag skriva en liten blänkare här för att förhöra mig...dels

Har ni några erfarenheter av nämda cigarr?

Men framförallt - Vem är gynnaren som givit mig denna? Jag tror mig gissa att det skett vid årets BASH och jag har en misstänkt i tankarna...men ändock.


Godmorgon på er föresten...


Mvh

Martin CCR


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Montecruz Negra Cubana07:22 den 8 mars 2007Martin CCR
      N Montecruz Negra Cubana07:58 den 8 mars 2007Magnus S
           N Magnus - you got mail! N/T08:27 den 8 mars 2007Martin CCR
      N Montecruz Negra Cubana09:52 den 8 mars 2007Martin CCR
      N Montecruz Negra Cubana11:27 den 8 mars 2007COJ
           N Jag tror att det är den Obseqiuo du fick av mig...11:51 den 8 mars 2007Pyro
                N Jag tror att det är den Obseqiuo du fick av mig...12:07 den 8 mars 2007Martin CCR
                     N Jag tror att det är den Obseqiuo du fick av mig...12:47 den 8 mars 2007Niclas
                          N Jag tror att det är den Obseqiuo du fick av mig...12:57 den 8 mars 2007Henrik G