Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!
Skrivet av: Magnus (Gävle)
Tid: 2007-03-08 10:15:19

Hemma i vår lilla norrländska by (Gävle) har två grannar i varsin ände av en radhuslänga fått rätt mot grannen i mitten som "myseldar" i sin kakelugn. Detta tvingas nu mittengrannen upphöra med. Hur grannarna på varsin sida om myseldaren kan störas samtidigt förtäljer inte historien. Men det är en pikant detalj att de klagande grannarna jobbar inom samma företag...
Eftersom min närmsta granne nyligen installerat kakelugn har jag numer en hållhake på henne! (Stör hon sig på mitt balkongpuffande anmäler jag henne för myseldning Där finns ju numer prejudikat. Myseldning mer än två gånger i veckan i tättbebyggt område är otillåtet!
/magnus


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!22:28 den 7 mars 2007Crona
      N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!22:31 den 7 mars 2007Roger O
           N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!22:48 den 7 mars 2007Fromberg
                N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!10:15 den 8 mars 2007Magnus (Gävle)
                     N Myseldning...11:39 den 8 mars 2007Xnarpom
                     N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!10:24 den 8 mars 2007Peter (Hällingsjö)
                          N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!11:28 den 8 mars 2007Ouch
      N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!10:16 den 8 mars 2007Seven
           N -Hua, hoppas att mina grannar inte läser detta!11:40 den 8 mars 2007Lars