Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Laang dags färd mot natt - enmans herf?
Skrivet av: Martin Nilsson
Tid: 2007-03-29 11:42:51

Med följande aktivitet för morgondagen blir jag saa lycklig att jag bara maaste delge den:
Daa jag i ensamt majestät ska köra upp till Höganäs under morgondagen har jag omsorgsfullt packat resehumidoren med naagra smaskiga exemplar som kommer att förgylla min tillvaro under de c:a 10-12h som körsträckan kommer att ta. Min tanke är att starta försiktigt med en Bolivar RC när jag lämnar Haag. Runt Zwolle lär denna redan vara till största delen rök och naagra de Graaff "De Ruyter" -bolknak faar ledsaga mig vidare till Emmen, där lunch med svärföräldrarna kommer att nyttjas. När tyska gränsen passeras, kommer rök fraan en H.Upmann Magnum 50 att fylla bilen under färden mot Oldenburg och Bremen. Därefter kommer ett exemplar av Trinidad Fundadores att ledsaga mig förbi Hamburg och förhoppningsvis Lübeck. Därefter blir det nog ytterligare naagon de Graaff-bolknak innan jag köp paa färjan. Efter kvällsvard i restauranten ombord kommer efter ankomst i Rödbyn de sista 2h till Malmö och sista  att involvera en RASS och under timmen mellan bron och Höganäs lär en hel AT tjäna som avslutning.

Naagon som har förslag paa en annan disposition eller har jag prickat hyggligt rätt (har även med naagra Montecristo 2, "D" E.L. och Robusto E.L., Bolivar Gigantes samt fler av de redan ovan nämnda cigarrerna)?
 
-Martin


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Laang dags färd mot natt - enmans herf?11:42 den 29 mars 2007Martin Nilsson
      N Laang dags färd mot natt - enmans herf?11:55 den 29 mars 2007Fromberg
           N Laang dags färd mot natt - enmans herf?12:08 den 29 mars 2007Lars
                N Laang dags färd mot natt - enmans herf?12:20 den 29 mars 2007ZONE CAPONE
                     N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:11 den 29 mars 2007Tomas_nrk
                          N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:18 den 29 mars 2007Lars
                               N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:33 den 29 mars 2007Martin Nilsson
                          N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:29 den 29 mars 2007Martin Nilsson
                     N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:27 den 29 mars 2007Martin Nilsson
                          N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:41 den 29 mars 2007Lars
                N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:19 den 29 mars 2007Martin Nilsson
           N Laang dags färd mot natt - enmans herf?13:16 den 29 mars 2007Martin Nilsson