Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt
Skrivet av: Fromberg
Tid: 2007-04-04 21:49:54

Kör själv med Z-Plus (insatsen till Zippo) mest för att min Xikar tändare, som oxå är enkel torch, funkar dåligt (läs inte) något som jag iofs har mail kontakt med Xikar om, garanti byte tycker jag, har hitills oftast som sagt kört med enkel torch dock....

De som varit i Herfatoriet i Hvellinge har väl upplevt min singel torch/brännare oxå

Det där med träff-bild å bränna/sota täckblad handlar väl mer om att inte låta lågan träffa cigarren, utan att låta värmen göra tricket...LR?

Njuter av en Mx2 just nu

///Fromberg


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt09:31 den 4 april 2007PerR
      N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt11:18 den 7 april 2007Daniel -Gävle
      N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt09:51 den 4 april 2007Magnus (Gävle)
           N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt10:45 den 4 april 2007Puffarn
                N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt17:51 den 4 april 2007leffe
                     N BASH Vinnare/köpare av Blue Rhino tändare från Heartfelt21:49 den 4 april 2007Fromberg