Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Den sista tiden's upplevelse
Skrivet av: Peter Uppsala
Tid: 2007-04-07 22:26:14

Har precis avslutat en torped Lempira fuerte series 2006,,,

Denna cigarr gifter sig med både lumumba och fidel castro drink med lite 70% choklad efter en mäktig påskmiddag,,

( härlig smak av choklad och ngt som jag inte kan svara på i denna stund! men ngn form av fudge smak gör sig till känna )

har personligen haft denna i en studie under 1 och 1/2 timme och den smakade underbart hela vägen,,( 7:an hoppas du har ngn låda till övers näst nästa helg till mig??!!! 

Har rökt ett antal cigarrer under dgn och denna cigarr kommer tveklöst på första plats,, som nummer 2 kommer en Padilla som jag fick av Gordon i veckan,, kommer att bli stapelvara i mitt nya skåp...

sen kommer MX2 Toro och Belicoso som oxå har fått sig till känna under detta dygn...

Till Er alla jag önskar Er en Glad Påsk och många trevliga puffstunder....under kvällen  

//Peter

(Själv så åker jag till sommarstugan imorgon med mina barn och jerkfiskar hela veckan) 


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Den sista tiden's upplevelse22:26 den 7 april 2007Peter Uppsala
      N Den sista tiden's upplevelse01:18 den 8 april 2007Arne
      N Den sista tiden's upplevelse20:24 den 8 april 2007Joppe
           N Den sista tiden's upplevelse22:15 den 8 april 2007leffe
                N Den sista tiden's upplevelse22:27 den 8 april 2007Joppe
                     N Den sista tiden's upplevelse00:07 den 9 april 2007Hazzard