Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...
Skrivet av: Peter Uppsala
Tid: 2007-04-17 10:52:03

Nu så är man på plats igen,,

lika självklart som jag röker cigarr så läser jag oxå frekvent på forumet,, sista veckan har det utvecklats en ordentlig abstinens av det sistnämda.. 
då man inte har tillgång till dator på landet..    


Fisket har varit som vädret underbart hela tiden även om dom flesta gäddorna nu är fullt upptagna med sin vårlek,, men ett antal har ändå fått ge sig till några härliga middagar...

Ni som ännu inte har provat på och Jerkfiska efter gädda så rekommenderar jag detta starkt mkt trevlig fiskeform ( även flugfiske efter gädda och aborre även om det gick lite segare under veckan,, men i sommar då dj****r)...

Såg att ni har haft Herf i stan medan's jag har varit borta det får vi råda bot på,, ngn som känner sig manad under veckan??

Hoppas att ni har haft ett lika bra påsklov som jag har haft med mina barn och många trevliga puffstunder..    

//Peter


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...10:52 den 17 april 2007Peter Uppsala
      N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...11:45 den 17 april 2007Henrik G
      N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...13:29 den 17 april 2007Seven
           N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...14:08 den 17 april 2007Lars
                N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...17:11 den 17 april 2007Peter Uppsala
                     N Hemma igen efter några underbara dagar vid sommarstugan...18:21 den 17 april 2007Henrik G