Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: När oskulden rök
Skrivet av: Subben
Tid: 2007-04-24 18:28:38

Äntligen skulle jag få åka ner till mitt älskade Rom och ÄNTLIGEN skulle min kubanska oskuld ryka. Efter att läst här och frågat runt så hittade jag inte bara en habanosbutik utan också en vad det verkar skön cigarrbar(Hemingway). Ett problem bara: att få regeringen att tycka att cigarrer är viktigare än skor och handväskor. Efter att jag lovat henne mitt fulla intresse för shopping så lallade jag iväg för att inhandla mina små godingar. Det jag möter när jag kommer in är en Al Pacino kopia tagen direkt ur gudfadern som tittar aningen skeptiskt på mig. Jag säger vad jag vill ha och han går in i humidoren och stänger efter sig, det ser jävligt hemligt ut. Jag får min lilla gottpåse innehållande: Ramon Allones S.Selected, Bolivar Royal Coronas, Montecristo Nº 2, Partagas Serie D Nº4. Efter en fantastisk middag så ska jag äntligen tända upp en kuban. Jag väljer Ramon och tänker att nu ska det FANIMEJ puffas. Jag doftar, snoppar och tänder. Nu är det nära tänker jag. Jag tar första puffen och det händer INTE ett skit. Jag försöker ett par drag till men inget. Va Fan är detta? jag snoppar lite till men INGET! Jag tar i som brudarna i p-rullarna men inget. Jag fimpar skiten och delar på den och jag hittar värsta barkbiten snacka om besvikelse!!! Jag tänker att fan kuba suger. Men jag ger mig inte på Bolivar bara och den är fantastisk! Dagen efter ger vi oss iväg till Hemingway för att florera med det fina folket men haket har stängt, jag bankar på och ägaren kommer ut och frågar om jag vill köpa skiten.Hehe skit kul! Lommar iväg med min RASS i munnen. Den var för övrigt den bästa cigarren jag rökt, ett litet underverk. Så summasumarum Rom bra men cigarrRom mindre bra. // Snubben


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N När oskulden rök18:28 den 24 april 2007Subben
      N När oskulden rök19:53 den 24 april 2007Ouch
           N När oskulden rök07:47 den 25 april 2007Cascaio