Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Tillbaka i Cigarrland
Skrivet av: Anders
Tid: 2007-05-26 15:41:58

Hej kära cigarrvänner! För sju år sedan upptäckte jag dessa ljuva pinnar o började puffa, rökte då mkt ciggaretter o cigariller samtidigt. Frun o jag bestämmde att vi skulle sluta röka, sagt o gjort så svor jag att en dag ta upp rökningen av cigarr igen o nu är jag tillbaks!! Guuud vad jag saknat mina cigarrer! Har nu fixat till min gamla humidor o beställt 4 ggr från LL utan problem. Nog om mig nu, jag har ett litet tips på en perfekt preppa grillen cig, nämnligen Old Fashioned-Chico finns hos LL för 24,05 dollares för 100 st! En liten gynnare som gör sig mkt bra innan det grillade som ni säkert vet är det ju mannens lott här i livet att sätta igång grillen, titta på mens den tar sig, dricka en goo öl o whisky, medans man samtidigt puffar på denna lilla cig. Under tiden så arbetar frun frenetiskt med allt annat som tillhör måltiden o fixar fram tallrikar o sallader, såser. Men vi män koncentrerar oss på just grillbriketternas varma utveckling o kontemplerar!! Sen efter den goda maten så tar jag gärna en CAO Italia Ciao, eller ngn annan mustig sak. Ha det bra ute i cigarrland vi hörs!


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Tillbaka i Cigarrland15:41 den 26 maj 2007Anders
      N Tillbaka i Cigarrland17:37 den 26 maj 2007Ouch
      N Tillbaka i Cigarrland17:43 den 26 maj 2007Henrik G
           N Tillbaka i Cigarrland23:02 den 26 maj 2007leffe