Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: Sökes: En medioker cigarr (Casa Blanca)
Skrivet av: Jonas
Tid: 2007-06-05 15:37:55

När jag var över i USA för några år sedan var vi ett gäng utbytesstudenter som umgicks väldigt mycket. På den tiden rökte vi en tämligen medioker cigarr (och det tyckte jag då. Undrar vad jag tycker att den smakar idag ;D) vid namn Casa Blanca (The White House). Det var väl mest en grej för att ett par av killarna var rätt höger och diggade att ciggaren tagits fram för Reagans partikonvent.

Hur som helst ska vi nu ha återträff och återuppleva gamla minnen och jag tänkte då fixa fram lite av de sakerna som jag förknippar med den tiden (musik, mat etc.). Det mesta är klart men cigarren saknas! Jag kan inte hitta någon svensk butik/leverantör som har dem eller någon hemsida i Sverige man kan beställa de ifrån. 

Har någon ett tips på en bra sida man kan beställa på ifrån USA/Dominikanska Republiken eller ännu hellre ifrån ett EU-land (har redan kollat de länkarna här på sidan, finns inte i någon av de butikerna).

Tack på förhand 
Jonas


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N Sökes: En medioker cigarr (Casa Blanca)15:37 den 5 juni 2007Jonas
      N Sökes: En medioker cigarr (Casa Blanca)15:48 den 5 juni 2007nisse62
           N Sökes: En medioker cigarr (Casa Blanca)23:22 den 5 juni 2007Jonas
                N Sökes: En medioker cigarr (Casa Blanca)00:22 den 6 juni 2007Linus M
      N Innan jag förstod att...07:06 den 6 juni 2007Pyro