Logga
CIGARRPRAT

Första sidan | Ny tråd | Carlscorona Cigarrklubb | Om forumet | Nollställ alla N

FAQ | Sök: Sök även i namnfältet

Ämne: AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?
Skrivet av: Cartesius
Tid: 2007-06-14 10:53:13

För någon vecka sedan (5 juni) beställde jag en mindre leverans från AtlanticCigar.com och då det var min första beställning via dom var jag tvungen att gå igenom deras standardprocedur för att bekräfta köpet. Detta tog ett par dagar av mejlande från min sida men så småningom meddelade de att jag är godkänd och att min beställning skulle skickas. Detta var för tre dagar sedan men ännu har inget hänt, dvs inga pengar har dragits från mitt konto och inte heller har jag fått något meddelande om att beställningen är på väg över Atlanten.

Ska det verkligen vara så komplicerat för dom att fixa det här? I samma veva som jag gjorde Atlantic-beställningen gjorde jag en beställning från Heartfelt Industries och det paketet kunde jag hämta ut i förrgår. Jag har förstått av tidigare iinlägg här på forumet att Atlantic inte direkt prioriterar internationella kunder men driver de ett företag som säljer sina produkter online borde de väl vara åtminstone lite mer serviceinriktade?

Jag kommer sannolikt få min beställning men hur lång tid kommer det ta? Är de alltid så här sega på leverans?


Hela tråden

ÄmneTidSkrivet av
N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?10:53 den 14 juni 2007Cartesius
      N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?11:04 den 14 juni 2007Henrik N
      N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?11:04 den 14 juni 2007nisse62
      N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?11:07 den 14 juni 2007Lars
      N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?11:24 den 14 juni 2007Cartesius
           N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?12:36 den 14 juni 2007Marcus D
                N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?20:02 den 14 juni 2007Schönis
                     N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?20:49 den 14 juni 2007Cartesius
                          N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?20:55 den 14 juni 2007MattiasA
                          N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?20:56 den 14 juni 2007leffe
                               N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?22:30 den 14 juni 2007Cartesius
                                    N AtlanticCigar -- erfarenheter av leverans?22:37 den 14 juni 2007Daniel P